Wanneer kan ik Diordie het beste bereiken?

Heb je vragen over de webshop, bijvoorbeeld over je bestelling of een niet werkend account?

Dan kan je ons bereiken op het nummer 0181-764000 op maandag van 13.00 uur tot 17.00 uur en van dinsdag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Via de mail zijn wij 24 uur bereikbaar, maar antwoorden wij alleen binnen de werktijden. 

Voor vragen over/voor de winkel zijn wij te bereiken van maandag 13.00 uur tot 17.00 uur en dinsdag tot zaterdag van 10.00 tot 17.00 op het nummer 0181-764000

Hoe kan ik mijn must have retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem retourneren mag altijd, mits het artikel ongedragen en in orginele staat verkeerd.

Pak het product netjes en volledig in en en voeg de factuur toe (deze kunt u vinden in uw mail). Zonder factuur kan de retour niet worden verwerkt.

Waar kan de retour naar toe worden gestuurd?

Mocht u iets willen retouren kunt u uw retour sturen naar het volgende adres:

Ons retouradres is:

TAV Diordie

Montapacking

Watermolen 6

4751 VK Oud Gastel

Let op! Wij dienen het product binnen 14 werkdagen te hebben ontvangen inclusief volledig factuur met daarop uw gegevens etc. Wij zullen vervolgens het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op jouw rekening.

LET OP: SALE KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN. WE GEVEN GEEN GELD TERUG OP DE SALE PRODUCTEN.

Hoe kan ik mijn must have ruilen?

Vind je het product erg leuk maar wil je hem graag in een andere maat? Dat kan, mits het product op voorraad is.

Je kan het product op eigen kosten inclusief volledig ingevulde pakbon gewoon retour sturen naar:

TAV Diordie

Montapacking

Watermolen 6

4751 VK Oud Gastel

 

Wij sturen vervolgens (zonder extra kosten) de nieuwe maat naar jou toe! :)

Mocht jouw gewenste maat niet op voorraad of leverbaar zijn storten wij het aankoopbedrag

binnen 14 dagen terug.

LET OP: Vergeet de pakbon niet bij je retour toe te voegen.

LET OP: SALE KAN NIET GERUILD WORDEN

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen? 

No stress! Dan hebben wij jou bestelling nog niet ontvangen of verwerkt.

Als wij jouw retour hebben ontvangen sturen wij jou gelijk een bevestiginsmail. Je kan het geld dan binnen 14 werkdagen op je rekening verwachten.

Ontvang jij binnen 5 dagen geen bevestigingsmail? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je daar niks terugvinden neem dan direct contact met ons op 0181-764000

 

Mijn artikel is beschadigd of incompleet, wat nu?

Dat is natuurlijk heel vervelend en zeker niet de bedoeling! Bel ons altijd direct over de klacht voordat u het artikel retour stuurt. Wij proberen altijd zo snel mogelijk het probleem voor u op te lossen.

Wij zijn op werkdagen te bereiken tussen 10.00 en 17.00 op  0181-764000

Ik heb betaald met Fashion Cheque en wil mijn bestelling retour sturen. In wat voor vorm krijg ik nu mijn geld terug?

Als je met een Fashion Cheque betaald hebt krijg je het bedrag terug in de vorm van een Giftcard van Diordie.  Jouw saldo blijft staan tot het moment dat je weer een nieuwe bestelling hebt geplaatst.

Zodra wij jouw pakketje ontvangen krijg je van ons hierover een bevestigingsmail tevens wordt hier gelijk een persoonlijke code mee gezonden waarmee jij jouw tegoed kan gebruiken bij een volgende bestelling.

Komen uitverkochte musthaves nog op voorraad? 

Had jij zo graag dat product willen hebben, maar ben je net te laat? Wij proberen altijd zoveel mogelijk items weer op voorraad te krijgen. De ene keer lukt dit wel en de andere keer helaas niet meer.

Wanneer wij items weer op voorraad krijgen plaatsen wij dit altijd op social media, de webshop en in onze nieuwsbrief. Ook kun je op de hoogte gehouden worden door op Stay Tuned te klikken, hierbij krijg je een mailtje zodra je item weer op voorraad is gekomen.  Hou deze dan dus goed in de gaten ;) !!

 

Kan ik ook bestellen met Betalen na Ontvangst ( Pay After Delivery ) in België?

I.v.m regelgeving binnen Nederland is dit helaas niet mogelijk.

Wanneer worden mijn musthaves geleverd?

Wij proberen altijd ons best te doen producten zo snel mogelijk te leveren. Pakketen die op werkdagen voor 23.00 uur zijn besteld gaan dezelfde dag nog mee met de post! Pakketjes worden verzonden via PostNL, met een Track & Trace code. Op zondag- en maandagen hebben de postbodes altijd even rust vandaar dat er dan geen pakketten worden geleverd!

Wat zijn de verzendkosten?

Wij kunnen onze pakketten wereldwijd verzenden. De verzendkosten verschillen per land. Binnen Nederland zijn de verzendkosten tot € 20,- maar € 2.95,-. Vanaf €20,- tot €75,- betaal je €4,95. Vanaf € 75,- verzenden wij GRATIS. De verzendkosten voor België zijn tot  € 75,- maar  € 4.95. 

Bij een bestelling boven de €75,- ( binnen Nederland ) sturen wij de bestelling kosteloos naar je op!.

Verzenden wij ook naar het buitenland?

Woon jij in het buitenland en wil je toch genieten van onze leuke musthaves? Geen enkel probleem. Wij verzenden wereldwijd!!


oxoweb549751