FAQ'S
CONTACT OPNEMEN
E-mail: info@diordie.nl
De openingstijden van de klantenservice zijn:
Maandag: 10:00 – 17:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 17:00 uur
Woensdag: 10:00 - 17:00 uur
Donderdag:10:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag & Zondag: Gesloten
Shop op Diordie.nl al jouw musthaves. Kies jouw maat en voeg het artikel toe aan de winkelwagen. Wanneer je klaar bent met shoppen kan je bovenin op het winkelwagen klikken en daar kiezen voor de optie betalen.
Controleer altijd eerst even jouw winkelwagen op aantallen, maten en kleuren voordat je gaat betalen. Kies de gewenste afleveradres en betaalmethode.
Vergeet niet akkoord te gaan met algemene voorwaarde anders kan jij de bestelling helaas niet doen!
Geen account bij Diordie.nl? Hoe wel het zeker een aanrader is om je aan te melden bij ons kan je uiteraard ook altijd als gast afrekenen. Kies bij het afrekenen voor “afrekenen als gast” en vervolg het bestelproces.
Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.
Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.
Heb jij een Diordie kortingscode dan kan jij deze toevoegen onder waardebonnen in jouw winkelwagen.
Je kan de Diordie waardebonnen altijd toevoegen.
Daarnaast kan je bij de betaalmethode kiezen om te betalen met een giftcard als een VVV-bon & Fashioncheque. Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken.
Als je je bestelling vóór 16:00 plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden!
Wil je een wensenlijst aanmaken? Dit kan! Druk op jouw musthave op het hartje om het artikel toe te voegen aan jouw wensenlijst. Vergeet niet om in te loggen zodat jouw wensenlijst opgeslagen blijft in jouw account!
De verzendkosten zijn bij besteding van €75,- of meer gratis! De verzendkosten hieronder bedraagt €6,35. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Een product staat in de pre-order wanneer hij niet meer op voorraad is maar wel is nabesteld bij de leverancier. Wanneer jij dan de pre-order besteld geeft jou dit het recht om bij de nalevering van de producten een garantie te hebben op het ontvangen van het product. En het dus niet voor een tweede keer mis te lopen.
De levertijd verschilt per product. Het heeft hier te maken met waar het product vandaan moet komen. Bij buitenlandse leveranciers is de levertijd dan ook langer. Wij zullen jouw in de tussentijd wel op de hoogte brengen van de status van de pre-order!
Ja dit mogelijk. Uiteraard wel zolang de pre-order nog niet is uitgestuurd.
Mocht de order langer duren dan gewenst kunt u ons altijd even mailen of wij uw order willen splitten. Je zult dan de order met de voorradige producten als eerst ontvangen en wanneer de pre-order is binnen gekomen deze ontvangen.
Uiteraard houden wij met het retourbeleid rekening met wanneer je een product hebt ontvangen en zal het retourneren binnen 14 dagen in gaan op de dag wanneer jij het product hebt ontvangen.
Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie Fashioncheque. Het nummer wat op jouw fashioncheque kaart staat weergegeven vul je hier gewoon in. Blijft er nog een bedrag over wat betaald moet worden dan kan deze worden voldaan met IDEAL of een andere betaalmethode.
Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken.
Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie VVV bon. Het nummer wat op jouw VVV bon staat weergegeven vul je hier gewoon in. Blijft er nog een bedrag over wat betaald moet worden dan kan deze worden voldaan met IDEAL of een andere betaalmethode.
Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken.
Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie Klarna. Klarna is een optie om pas achteraf, nadat de order geleverd is, te betalen. Zodra de order is in gezet krijg je een mail met instructies hoe af te rekenen.
Wanneer je artikelen retour zend krijg je zodra bij binnenkomst, een aangepaste factuur welke betaald kan worden.
Wanneer je kiest voor Klarna moet het afleveradres altijd jouw eigen adres zijn waar jij staat ingeschreven dit ivm fraude. Als je dit niet doet kan je helaas de betaalmethode niet kiezen.
Jouw bestelling wordt bezorgd met de PostNL. Zodra jouw pakket is ingepakt ontvang jij via de mail een track and trace code zodat jij jouw pakket kan volgen.
De verzendkosten tot €75,- zijn €6,35. Bij besteding boven de €75,- is de verzending helemaal gratis!
Tijdens het afreken proces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of bij een afleveradres.
Helaas is het sinds heden niet meer mogelijk om jouw bestelling op te halen in de boutique.
Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Bent u verhuisd of kloppen er andere gegevens niet meer? Geen probleem! Het enige wat u moet doen is even inloggen en naar uw account gaan. Onder het kopje mijn persoonlijke gegevens kunt u uw gegevens aanpassen.
Bij Diordie willen wij onze klanten altijd zo goed en snel mogelijk helpen. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.
E-mail: info@diordie.nl
Wij proberen uw bericht altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht u ons voor dringende zaken nodig hebben dan verzoeken wij u te bellen zodat wij u gelijk te woord kunnen staan.
Had jij zo graag dat product willen hebben, maar ben je net te laat? Wij proberen altijd zoveel mogelijk items weer op voorraad te krijgen. De ene keer lukt dit wel en de andere keer helaas niet meer.
Wanneer wij items weer op voorraad krijgen plaatsen wij dit altijd op social media, de webshop en in onze nieuwsbrief. Ook kun je op de hoogte gehouden worden door op Stay Tuned te klikken, hierbij krijg je een mailtje zodra je item weer op voorraad is gekomen. Hou deze dan dus goed in de gaten ;) !!
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren (pakbon) en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dichtgetapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.
Mocht u iets willen retourneren dan kunt u uw retour sturen naar het volgende adres:
TAV Diordie
Theemsweg 77
3201 LT Spijkenisse
LET OP: SALE KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN. Wij geven geen geld terug op de sale producten.
U kunt uw pakket retour sturen naar het volgende adres:
TAV Diordie
Theemsweg 77
3201 LT Spijkenisse
6.3 Kan ik mijn bestelde items omruilen voor andere artikelen?
Op de pakbon kan je aangeven dat je het artikel wat je hebt besteld wilt omruilen voor een andere maat. Echter is het wel zolang de voorraad strekt. Wil jij zeker zijn van jouw item neem dan contact op via 0181-764000, zodat wij het item voor je kunnen reserveren.
Ja dit kan. Het retour sturen van jouw bestelling via een een brievenbuspakket is echter wel op eigen risico. Omdat een brievenbuspakket niet is voorzien van een track and trace kunnen wij zoekgeraakte bestelling niet crediteren. Aangezien wij hier een bewijs van versturing en track and trace voor nodig hebben.
Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Zodra jouw bestelling hebben ontvangen krijg je bij ons direct een bevestigingsmail van ontvangst. Vanaf deze datum wordt het geld binnen 14 dagen overgemaakt.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dicht getapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.
Heeft u uw pakbon per ongeluk weggegooid? Geen probleem! U heeft uw pakbon ook in uw mail ontvangen dus dan kunt u hem vanuit u mail gewoon even printen en mee sturen met uw retourzending!
Voor al uw klachten, vragen of gewoon opmerkingen kunt u mailen naar info@diordie.nl. Wij streven er naar uw mails binnen een dag binnen onze werktijden te beantwoorden.
Maandag: 10:00 – 17:00 uur
Dinsdag: 10:00 - 17:00 uur
Woensdag: 10:00 - 17:00 uur
Donderdag: 10:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag & Zondag: Gesloten!