VEELGESTELDE VRAGEN

CONTACT OPNEMEN

E-mail: info@diordie.nl

 


De openingstijden van de klantenservice zijn:

Maandag:    10:00 – 17:00 uur

Dinsdag:     10:00 - 17:00 uur

Woensdag: 10:00 - 17:00 uur

Donderdag:10:00 - 17:00 uur

Vrijdag:     10:00 - 17:00 uur 

Zaterdag & Zondag: Gesloten

 

 

1 Bestelling plaatsen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op Diordie.nl al jouw musthaves. Kies jouw maat en voeg het artikel toe aan de winkelwagen. Wanneer je klaar bent met shoppen kan je bovenin op het winkelwagen klikken en daar kiezen voor de optie betalen.


Controleer altijd eerst even jouw winkelwagen op aantallen, maten en kleuren voordat je gaat betalen. Kies de gewenste afleveradres en betaalmethode.

Vergeet niet akkoord te gaan met algemene voorwaarde anders kan jij de bestelling helaas niet doen!

1.2 Heb ik een account nodig om te bestellen?

Geen account bij Diordie.nl? Hoe wel het zeker een aanrader is om je aan te melden bij ons kan je uiteraard ook altijd als gast afrekenen. Kies bij het afrekenen voor “afrekenen als gast” en vervolg het bestelproces.

1.3 Kunnen bestellingen nog geannuleerd worden?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

1.4 Kan ik een extra product toevoegen aan mijn bestelling?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

1.5 Hoe gebruik ik kortingscodes?

Heb jij een Diordie kortingscode dan kan jij deze toevoegen onder waardebonnen in jouw winkelwagen.

1.6 Welke waardebonnen kan ik inleveren?

Je kan de Diordie waardebonnen altijd toevoegen.

Daarnaast kan je bij de betaalmethode kiezen om te betalen met een giftcard als een VVV-bon & Fashioncheque. Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken. 

1.7 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

Als je je bestelling vóór 16:00 plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden!

1.8 Hoe maak ik een wensenlijst aan?

Wil je een wensenlijst aanmaken? Dit kan! Druk op jouw musthave op het hartje om het artikel toe te voegen aan jouw wensenlijst. Vergeet niet om in te loggen zodat jouw wensenlijst opgeslagen blijft in jouw account!

1.9 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij besteding van €75,- of meer gratis! De verzendkosten hieronder bedraagt €6,35. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

2 Pre-order
2.1 Wat is een pre-order?

Een product staat in de pre-order wanneer hij niet meer op voorraad is maar wel is nabesteld bij de leverancier. Wanneer jij dan de pre-order besteld geeft jou dit het recht om bij de nalevering van de producten een garantie te hebben op het ontvangen van het product. En het dus niet voor een tweede keer mis te lopen.

2.2 Wat is de levertijd van een pre-order?

De levertijd verschilt per product. Het heeft hier te maken met waar het product vandaan moet komen. Bij buitenlandse leveranciers is de levertijd dan ook langer. Wij zullen jouw in de tussentijd wel op de hoogte brengen van de status van de pre-order!

2.3 Kan ik een pre-order annuleren?

Ja dit mogelijk. Uiteraard wel zolang de pre-order nog niet is uitgestuurd.

2.4 Wat als ik meerdere producten bestel waaronder 1 pre-order, wanneer komt mijn bestelling dan binnen?

Mocht de order langer duren dan gewenst kunt u ons altijd even mailen of wij uw order willen splitten.  Je zult dan de order met de voorradige producten als eerst ontvangen en wanneer de pre-order is binnen gekomen deze ontvangen. 

2.5 Wat heeft een pre-order voor effect op het retourbeleid?

Uiteraard houden wij met het retourbeleid rekening met wanneer je een product hebt ontvangen en zal het retourneren binnen 14 dagen in gaan op de dag wanneer jij het product hebt ontvangen. 

3 Betaalmethodes
3.1 Hoe betaal ik met een Fashioncheque?

Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie Fashioncheque. Het nummer wat op jouw fashioncheque kaart staat weergegeven vul je hier gewoon in. Blijft er nog een bedrag over wat betaald moet worden dan kan deze worden voldaan met IDEAL of een andere betaalmethode. 

Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken. 

3.2 Hoe betaal ik met een VVV bon?

Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie VVV bon. Het nummer wat op jouw VVV bon staat weergegeven vul je hier gewoon in. Blijft er nog een bedrag over wat betaald moet worden dan kan deze worden voldaan met IDEAL of een andere betaalmethode. 

Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken. 

3.3 Hoe betaal ik met Klarna (achteraf betalen)?

Tijdens het afreken proces kan je bij de betaalmethodes onderin kiezen voor de optie Klarna. Klarna is een optie om pas achteraf, nadat de order geleverd is, te betalen. Zodra de order is in gezet krijg je een mail met instructies hoe af te rekenen. 

Wanneer je artikelen retour zend krijg je zodra bij binnenkomst, een aangepaste factuur welke betaald kan worden. 

Wanneer je kiest voor Klarna moet het afleveradres altijd jouw eigen adres zijn waar jij staat ingeschreven dit ivm fraude. Als je dit niet doet kan je helaas de betaalmethode niet kiezen. 

4 Bezorgen
4.1 Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt bezorgd met de PostNL. Zodra jouw pakket is ingepakt ontvang jij via de mail een track and trace code zodat jij jouw pakket kan volgen.

4.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten tot €75,- zijn €6,35. Bij besteding boven de €75,- is de verzending helemaal gratis!

4.3 Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Tijdens het afreken proces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of bij een afleveradres.

Helaas is het sinds heden niet meer mogelijk om jouw bestelling op te halen in de boutique.

4.4 Wat moet ik doen bij ontvangst van een verkeerd artikel?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

4.5 Wat moet ik doen bij ontvangst van een defect artikel?

Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

4.6 Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet compleet is?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via info@diordie.nl. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

5 Account
5.1 Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Bent u verhuisd of kloppen er andere gegevens niet meer? Geen probleem! Het enige wat u moet doen is even inloggen en naar uw account gaan. Onder het kopje mijn persoonlijke gegevens kunt u uw gegevens aanpassen.

5.2 Hoe kan ik een klacht melden?

Bij Diordie willen wij onze klanten altijd zo goed en snel mogelijk helpen. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

 

E-mail: info@diordie.nl

 

 

Wij proberen uw bericht altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht u ons voor dringende zaken nodig hebben dan verzoeken wij u te bellen zodat wij u gelijk te woord kunnen staan.

5.3 Komen uitverkochte items weer op voorraad?

Had jij zo graag dat product willen hebben, maar ben je net te laat? Wij proberen altijd zoveel mogelijk items weer op voorraad te krijgen. De ene keer lukt dit wel en de andere keer helaas niet meer.

Wanneer wij items weer op voorraad krijgen plaatsen wij dit altijd op social media, de webshop en in onze nieuwsbrief. Ook kun je op de hoogte gehouden worden door op Stay Tuned te klikken, hierbij krijg je een mailtje zodra je item weer op voorraad is gekomen.  Hou deze dan dus goed in de gaten ;) !!

6 Retourneren
6.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren  (pakbon) en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dichtgetapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

 

Mocht u iets willen retourneren dan kunt u uw retour sturen naar het volgende adres:

TAV Diordie

Theemsweg 77

3201 LT Spijkenisse

 

LET OP: SALE KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN. Wij geven geen geld terug op de sale producten.

6.2 Wat is het retouradres?

U kunt uw pakket retour sturen naar het volgende adres:

TAV Diordie

Theemsweg 77

3201 LT Spijkenisse

 6.3 Kan ik mijn bestelde items omruilen voor andere artikelen?

Op de pakbon kan je aangeven dat je het artikel wat je hebt besteld wilt omruilen voor een andere maat. Echter is het wel zolang de voorraad strekt. Wil jij zeker zijn van jouw item neem dan contact op via 0181-764000, zodat wij het item voor je kunnen reserveren.

6.4 Kan ik mijn pakket als brievenbuspakket retourneren?

Ja dit kan. Het retour sturen van jouw bestelling via een een brievenbuspakket is echter wel op eigen risico. Omdat een brievenbuspakket niet is voorzien van een track and trace kunnen wij zoekgeraakte bestelling niet crediteren. Aangezien wij hier een bewijs van versturing en track and trace voor nodig hebben.

6.5 Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Zodra jouw bestelling hebben ontvangen krijg je bij ons direct een bevestigingsmail van ontvangst. Vanaf deze datum wordt het geld binnen 14 dagen overgemaakt.

6.6 Wat zijn de retourvoorwaarde?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dicht getapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

6.7 Wat is het retourtermijn?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.

6.8 Ik heb geen pakbon, wat nu?

Heeft u uw pakbon per ongeluk weggegooid? Geen probleem! U heeft uw pakbon ook in uw mail ontvangen dus dan kunt u hem vanuit u mail gewoon even printen en mee sturen met uw retourzending!

7 CONTACT OPNEMEN
7.1 Waar kan ik naar toe mailen voor contact?

Voor al uw klachten, vragen of gewoon opmerkingen kunt u mailen naar info@diordie.nl. Wij streven er naar uw mails binnen een dag binnen onze werktijden te beantwoorden. 

De openingstijden van de webshop zijn:

Maandag:    10:00 – 17:00 uur

Dinsdag:     10:00 - 17:00 uur

Woensdag:  10:00 - 17:00 uur

Donderdag: 10:00 - 17:00 uur

Vrijdag:       10:00 - 17:00 uur 

Zaterdag & Zondag: Gesloten!